Zaświadczenie o zdarzeniu (odnośnie okoliczności szkody pożarowej) i działaniach przeprowadzonych przez funkcjonariuszy straży pożarnej wydaje się na wniosek (wzór wniosku w załączeniu).
Warunkiem wydania zaświadczenia jest dokonanie opłaty skarbowej w wyokości 17 zł, z wyłączniem osób podlegającym zwolnieniom od opłaty.
Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Augustowie
08 1240 5787 1111 0010 7154 5272
lub w kasie Urzędu Miejskiego w Augustowie przy ul. 3 Maja 60.
Do wniosku o wydanie należy dołączyć dowód opłaty skarbowej.
Termin wydania zaświadczenia: do 7 dni.
Wniosek o wydanie zaświadczenia można złożyć elektronicznie, korzystając z formularza "pismo ogólne" w zakładce elektroniczna skrzynka podawcza (wraz ze skanem dowodu opłaty skarbowej).