DRUKUJ
2016-03-21

Zaświadczenia o pożarach i miejscowych
zagrożeniach

Zaświadczenie o zdarzeniu (odnośnie okoliczności szkody pożarowej) i działaniach przeprowadzonych przez funkcjonariuszy straży pożarnej wydaje się na wniosek (wzór wniosku w załączeniu).

Warunkiem wydania zaświadczenia jest dokonanie opłaty skarbowej w wyokości 17 zł, z wyłączniem osób podlegającym zwolnieniom od opłaty.

Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Augustowie

08 1240 5787 1111 0010 7154 5272

lub w kasie Urzędu Miejskiego w Augustowie przy ul. 3 Maja 60.

 

Do wniosku o wydanie należy dołączyć dowód opłaty skarbowej.

Termin wydania zaświadczenia: do 7 dni.

 

Wniosek o wydanie zaświadczenia można złożyć elektronicznie, korzystając z formularza "pismo ogólne" w zakładce elektroniczna skrzynka podawcza (wraz ze skanem dowodu opłaty skarbowej).