Rejestry i archiwa
REJESTRY
Samodzielne stanowisko pracy do spraw organizacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Augustowie prowadzi następujące rejestry:
- rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- rejestr skarg i wniosków oraz przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków,
- rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
- rejestr aktów wewnętrznych Komendanta Powiatowego PSP w Augustowie.
ARCHIWUM
Archiwum Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Augustowie prowadzi rejestr spisów zdawczo-odbiorczych, na podstawie których komórki organizacyjne przekazują dokumenty do archiwum (inwentarz ciągły spisów zdawczo-odbiorczych, który zawiera datę przekazania akt do archiwum, nazwę komórki, ilość pozycji spisu, ilość przekazanych jednostek aktowych oraz kategorię akt).
Ewidencję archiwaliów stanowią spisy zdawczo-odbiorcze podzielone na dwie kategorie akt A i B.
Dostępne są również spisy akt niearchiwalnych, które za zgodą Archiwum Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej zostały zniszczone w minionych latach.
Stan zasobów archiwalnych na dzień 31.12.2015 roku przedstawia się następująco:
- dokumentacja archiwalna kategorii „A” – 198 szt.
- dokumentacja niearchiwalna kategorii „B” – 2029 szt.